Анотація
Даний навчально-
Урок засвоєння має чітку завершену будову і складається з таких етапів:
Тема: "Оздоблення виробів різьбленням".
Мета: ознайомити учнів з тригранно-
Основні поняття: прикрашення, оздоблення.
Обладнання: набір різців, дощечки для тренувальних робіт, плакати, зразки робіт.
Очікувані результати: уміння розробляти ескізи оздоблення виробів, уміння контролювати й оцінювати якість виконаних робіт.
Структура уроку
1. Організаційний момент.
2. Актуалізація знань та мотивація навчальної діяльності учнів.
3. Вивчення нового матеріалу.
4. Практична робота.
5. Підсумки уроку. Домашнє завдання.
Пояснення навчального матеріалу відбувається у супроводі мультимедійної навчальної презентації, яка містить ілюстративний матеріал для кращого засвоєння учнями нового матеріалу, зразки робіт, що заохотять учнів до виконання власного проекту, інтерактивні схеми, відеоматеріали, що ще більш унаочнюють та урізноманітнюють навчальний матеріал, тестові завдання та кросворд для перевірки рівня засвоєння знань учнями. Розроблені методичні матеріали зроблять урок цікавішим та доступнішим для дітей, використання вчителем інформаційних технологій приверне увагу дітей та збільшить його авторитет у очах учнів.
2. Актуалізація знань та мотивація навчальної діяльності учнів.
3. Вивчення нового матеріалу.
4. Практична робота.
5. Підсумки уроку. Домашнє завдання.
Пояснення навчального матеріалу відбувається у супроводі мультимедійної навчальної презентації, яка містить ілюстративний матеріал для кращого засвоєння учнями нового матеріалу, зразки робіт, що заохотять учнів до виконання власного проекту, інтерактивні схеми, відеоматеріали, що ще більш унаочнюють та урізноманітнюють навчальний матеріал, тестові завдання та кросворд для перевірки рівня засвоєння знань учнями. Розроблені методичні матеріали зроблять урок цікавішим та доступнішим для дітей, використання вчителем інформаційних технологій приверне увагу дітей та збільшить його авторитет у очах учнів.
Немає коментарів:
Дописати коментар